واکنش جول اوستین به سبک زندگی لوکس
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

کتاب مقدس می گوید عبور شتر از سوراخ سوزن آسان تر از ورود یک مرد ثروتمند به ملکوت بهشت ​​است، اما یک کشیش مشهور به نظر نمی رسد که نگران این هشدار باشد.

جوئل اوستین، یکی از ثروتمندترین و محبوب ترین وعاظ در ایالات متحده، پس از انتشار شواهدی مبنی بر سبک زندگی مجلل او در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت.

آقای اوستین، که رهبری کلیسای لیک‌وود در هیوستون - یکی از جماعت‌های عظیمی را که «مگاکلیساها» نامیده می‌شوند - رهبری می‌کند، پس از اینکه فاش شد کشیش صاحب یک ماشین اسپورت فراری است که بیش از 300000 دلار قیمت دارد، مورد انتقاد قرار گرفت.

کاربران در توییتر کشیش را مورد انتقاد قرار دادند و استدلال کردند که مالکیت وی بر یک فراری دلیل خوبی برای مالیات بر کلیساها توسط دولت است.

یکی از کاربران گفت: "فراری در حال ترند است. این بدان معناست که یا کسی در مسابقه ای برنده شد یا جوئل اوستین مقداری از پولی را که عیسی به او گفته بود به فقرا بدهد، گرفت و به خرید دیگری رفت."

آقای اوستین - که دارایی خالص او بیش از 50 میلیون دلار تخمین زده می شود - سرفصل چیزی است که به "انجیل سعادت" معروف شده است، که آموزش می دهد که ثروت مادی نشان دهنده برکت خداوند بر زندگی یک فرد است. الهیات رفاه به ویژه برای کشیشان سودآور است، زیرا این ایده را مطرح می‌کند که کسانی که به خدا پول می‌دهند، خودشان از نعمت پول برخوردار خواهند شد. در کلیساهایی که این فلسفه را آموزش می دهند، البته پول دادن به خدا به معنای پول دادن به رهبران کلیسا است.


این الهیات در برابر آموزه های سنتی مسیحی است، که انفاق را به فقرا ترویج می کند، مباشری خوب منابع خود بودن و تقسیم ثروت خود با سایر مسیحیان است. بسیاری از گروه های معترض از آقای اوستین و الهیات رفاه انتقاد کرده اند.

https://news.yahoo.com/celebrity-preacher-faces-backlash-photos-214655283.html





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: